בוקר טוב תל אביב!

שש בבוקר, הנסיך ואני משכימים לשבוע חדש בעיר הגדולה. מקלחת, התארגנות, ויצאנו אל העיר. גשם מושך לכיכר רבין, הוא רוצה לראות את היונים, אבל מפרגן לי עצירה לקפה לדרך. להקת היונים אכן שם וגשם מבריח אותן בשמחה. משם אנו ממשיכים לפארק הכלבים לפגוש את החברים החדשים. לפחות אחת אנו מכירים כבר מהטיול של שבת. גשם חוזר הביתה עייף ומרוצה, ואני מתארגנת לריצה.

רצתי על אבן גבירול עד לפארק. בדרך חלפתי על פני מסעדות ומעדניות עם ריחות מגרים של אוכל טרי על הבוקר. מהגשר שעל הירקון ראיתי שלושה ברווזונים שוחים בטור. ירדתי לפארק הירקון מצידו השני ורצתי עד לנמיר, משתדלת לרוץ על הדשא במקום על אספלט – כי הרי אני מתכוננת למרוץ שטח?! בשמונה בבוקר השמש כבר קופחת, ואני שמחה ששמתי קרם הגנה, משקפי שמש וכובע. הסתובבתי בנמיר ורצתי, שוב על השבילים והדשא, עד לנמל תל אביב.

ים. כל כך הרבה ים, על הבוקר, עם סלעים מכוסי אצות וכל הכחול הירוק הזה. איזה יופי לפתוח כך את הבוקר. אני מקשיבה לסוז, שעוברת משיעור שני לשיעור שלישי. היפ הופ שמח ומקפיץ, ומכל עבר יש עוד רצים או רוכבי אופניים. האם כולם עושים ספורט בעיר הזו? בכיכר אתרים מדלגת את המדרגות, ומשם כבר ירידה עד לשדרות בן גוריון. וככה פתאום מתחשק לי לרוץ, אבל אני כבר רצה, אז אני מגבירה מהירות, ממש ממש מהר אבל ממש, ואני עפה ברחובות של תל אביב והזקנים של הבוקר מביטים בי משתאים. מתנשפת בשמחה מתחת לכיכר העירייה וממשיכה בהליכה הביתה, לפגוש את החיה שלי. 8 ק"מ.

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net