תאר יומולדת

יומולדת, חגיגה נחמדת! אני בת שלושים וחמש. גדולה מאד וגם ממש קטנה מדי פעם. היום השמח התחיל בהתפנקות במיטה עם גשם הנסיך, וטיול ארוך בשמש. אחר כך ארוחת צהרים בצפרה עם חברי צוות ביואינפורמטיקה המדהימים שנתנו לי במתנה מעיל רוח לריצה בצבע סגול עם מחזירי אור של ברוקס… לציון ההחלטות שלי לשנה החדשה. תודה לכם צוות אהוב שלי!
משם המשכתי לטיפול וואטסו בבריכה קסומה בלב חצר ירוקה, חוויה מדהימה שהעניקה לי עפרי, תודה לך מתוקה שלי, אין מילים לתאר.
עפרי ואני המשכנו למנטה-ריי לקפה ועוגה יחד עם השקיעה והגלים, לחגוג את היותי דג. ומשם לטאפאס בר החדש באחד העם, יחד עם מאיר, לחוייה קולינרית וסטייליסטית בלב תל אביב.

ובסופו של יום… מישהי צריכה להוריד את כל הקלוריות האלו 🙂 מזל שיש תאר יומולדת. גם הגשם והרוח לא הצליחו לעצור את המחליקים האמיצים. המעיל שקיבלתי מחברי הצוות שלי היה שימושי מאד, ובזמן שכולם רעדו מקור לי היה חם ומגניב. מה שכן, תאר אחרי שתי כוסות יין + כוס סנגריה + כבישים רטובים זה מאד מאד אתגרי!! בכל רגע של קושי חשבתי לעצור ולתפוס מונית, ורק יום ההולדת והמחשבות על להרים ידיים בדיוק ביום הזה עצרו אותי מלממש את מזימתי. והיו הרבה רגעים כאלה, הודות למסלול שופע עליות כמו עליית האוניברסיטה רררררר. לא פלא שהגעתי לנקודת הסיום בהיי כלשהו… תודה לאילן שצילם אותי עם המעיל הסגול!
23122009862

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net